HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: thejumpoff

BOOTY: Ass Shaking Contest - TheJumpOff 2012 [WK14]

1154 ratings | 548069 views
For details on NEXT JUMPOFF EVENT in London go to http://www.jumpoff.tv/TJO Booking Shaking Contest Highlights The Jump Off 2012 - WEEK 14 [of 15-Week Season] TICKETS: ‪http://j.mp/TJOtickets‬ TRAILER: ‪http://j.mp/TJOtrailer‬ TAKE PART: http://j.mp/TJOtakepart LEAGUE TABLE: http://j.mp/TJOstandings From the early championed "Best Ass in the World" Jennifer Lopez (J.Lo) & booty bouncing Bootylicious Beyonce, to the Hip-Popping Shakira & Ass Twerking Barbie that is Nicki Minaj, we have seen 'Booty Shaking' go from being something only ever displayed by "Video Girls" in Hip Hop Music Videos, to becoming a credible Dance Art-form performed by the most renowned Artists in the Music Industry today. *********** GOT TWITTER? *********** Follow 'The Jump Off' Team: HOSTs / DJ: Rap6 - @Rap6UK Chuckie Online - @ChuckieOnline VIDEOGRAPHER: Marqus AKC'Ent. - @MarqusAkcent Steven GeekFace - @StevenGeekFace VIDEO EDITOR: Marqus AKC'Ent. - @MarqusAkcent _______
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (154)
Teodor The Entertainer (2 months ago)
No offence but i think the Asian girl just wants to draw attention, i didn't see her ass. Just watching this video for a scientific research!
Martina Hamunzala (4 months ago)
That dude got raped
Amber - Nicole (6 months ago)
Wtf is going on? Lmaooo
lamonster 37 (8 months ago)
4:00 she said fuck it i bout to smash did dude balls
Kenroy Hyatt (8 months ago)
A weh dem yah fat ppl a go ?
Kenroy Hyatt (8 months ago)
A weh dem yah fat ppl a go ?
Lilee Marton (8 months ago)
Any body just skip a head to the jumping guy part
Ashley Brown (10 months ago)
That thick black girl with that black on know she gotta big ass booty😘😘😘
Catherine Alicia Todd (11 months ago)
Jesy is there
I wanna be a contestant at the jump off
Abc 123 (1 year ago)
She jumped on that man like she was a spider or sum shit 🤣🤣🤣
Lorrie Holloway (1 year ago)
I. love. your. but
Destiny Henry (1 year ago)
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🌶
Xx Queen4Life (1 year ago)
poor guy
nakira Henry (1 year ago)
That all did good🌺🌹🌸🥀👅🙌🏾😁
para dean (1 year ago)
most hilarious shit
non smith (1 year ago)
Do me
Celeste Blanche (1 year ago)
What is wrong with the girl in the blue shorts she attacted him
Anastasia urbanski (1 year ago)
Poor guy
Anastasia urbanski (1 year ago)
Omfg wth WHAT THE HELL WAS SHE DOIN
Brandyn Ralls (1 year ago)
Savage😎
Fuck me
حلبي وافتخر (1 year ago)
جميل كتيييييير حلو انا بحب هيك شي
Serenity Tudor (1 year ago)
Blue shorts almost raped him like wtf he's my man but I would do the same he's hot and he was prepared
Kimberly Thomas (1 year ago)
The girl with the blue she can twerk good but not better than me
Hayden Osagie (1 year ago)
the one with the high heels is sexy as fuck
Darieyn Tate (1 year ago)
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🌶
Darieyn Tate (1 year ago)
Duke me bitch
para dean (1 year ago)
that fail split at the end lmao
LaTiffanel Johnson (1 year ago)
Kaleb Jones
LaTiffanel Johnson (1 year ago)
Kaleb Jones
justice greene (2 years ago)
tat guy is dank and hot WAS SHE DRUNK don't u dare touch my man my poor baby
Tori Vandetta (2 years ago)
I laughed so hard I couldn't stop
kaAngel Archimpota (2 years ago)
aaaaawww that hurt
kaAngel Archimpota it's also at 4:25
Soryna Keo (2 years ago)
look at 4:08 she's like having sex with that guy and making babies 👪👅👅👅👅👅👅👅
Jannice Ezoba (2 years ago)
4:04 damn danielle
Jannice Ezoba (2 years ago)
There was an aissn twerking ?
AWESOMENESS 319 (3 years ago)
poor guy
Jinxer Of The Jinx (3 years ago)
WTF that girl with the blue shorts is to fuckin drunk get off the fuckin stage God damn😂😂😂
Hahahahahahahah
ll Rissa ll (3 years ago)
Awe poor guy :( ...But that split tho 4:42
Madison Reaves (1 year ago)
oh my fucking god that girl in blue shorts is a fucking bich she must of hurt his fucking penis and his back and the big fplit jumps must hurt a lot so I'm ganna fuck her
Yas Yas (4 years ago)
Not gonna lie I would do the same as what that girl done to that guy he is just wayyy too hot 😍😍😍😍😍
Mya (4 years ago)
Blue shortz u almost killed that man lol
Marie B (4 years ago)
WTF! She was way past being drunk. LMAO!
Sean Bean (4 years ago)
Who's mom!? Wtf??
Mike Jobes (4 years ago)
the girl in the blue did to much and did she really put his leg up
Jakari Hosea (2 months ago)
Uep
80.908 .00 (8 months ago)
She really did. Rip.
nwabshero gcolotela (1 year ago)
Mike Jobes lol I'm dead
Sherrie Brewster (4 years ago)
One is blue shorts is crazy, best jump off vid I have seen
Queen_G 98 (4 years ago)
What did that boy say?
Emily Santana (4 years ago)
The girl in the blue , she thought she was getting it lmaoo okay , settle down he didn't want uu , lmao the look on his face , and tf she trynna do the splits for. WHO TF WEARS HIGH HEELS ? MY QUESTION
What's Up (4 years ago)
this bitch..... -___-
Maymuna Ayanleh (4 years ago)
she broke him omgg haha
Anestie Diaz (4 years ago)
What the fuck did I just watch
Safeya W (4 years ago)
the girl in the heels is a big shame 
Bianca Jones (5 years ago)
Damn dat girl
mew kitty (5 years ago)
Omfg wth WHAT THE HELL WAS SHE DOIN
Tahajanae Clinton (5 years ago)
O my god that woman in the blue is crazzzzzzzzzy
Gameplay686 (5 years ago)
He got HANDLED AND RAPED AT THE SAME TIME
Howard Jr (5 years ago)
Dam that girl is crazy! :)
SwaggDntStop123 (5 years ago)
the one in the blue shorts SHE drraggeeddd it !!!!
olcik 420 (5 years ago)
WTF ?!!!!
sulie bradley (4 years ago)
Ikr >_>
Cynthia Thomas (5 years ago)
Want
Cynthia Thomas (5 years ago)
She fail a split
Cynthia Thomas (5 years ago)
She hooped on that boy hard
D'Aundre Evans (5 years ago)
Wow he got raped
Danasjah Watkins (5 years ago)
Omg reall naisty h.e
amanda noona (5 years ago)
WOW.
Sisha IsEB (5 years ago)
Pause. I just seen Bricka Bricka.
Sic Oor (1 year ago)
Sisha IsEB the best way to the UK and Ireland and the other day and night and I have to The Guardian: Michael Wolff defends book and says of Trump: 'To quote Steve Bannon: "He's lost it"' http://google.com/newsstand/s/CBIwxtSfrDc The Guardian: Michael Wolff defends book and says of Trump: 'To quote Steve Bannon: "He's lost it"' http://google.com/newsstand/s/CBIwxtSfrDcCBIWXTSFRDC, and a few 🙉💩👵👴👤👥👭💏💑👪👯👰💃💃👻👳👱💋💙💚💛💜💓💜💝👊💟💞✊👎👇👐👄👺👽👳💃💂👱👲👬👫👧👴👫👩👴👵💏👪😹😽😿💩🙉😾👦😎😛😝😋😜😏😓😲😶😥😩😰😮😢😴😊😁😃😀😃😄😁 to the top right corner, I have to do it for the use of a new member. This email is strictly forbidden, and I think I will have a great day and the family. We have a few days ago, I am
Mary Hughes (5 years ago)
DAM SHE ATTACKED THAT NIGGA WITH THATS BOODIE POWER XD XD XD XD XD
NattDoesRBLX (4 years ago)
Loll
Danasjah Watkins (5 years ago)
She triflin fu dat......
Nisaece (5 years ago)
THAT GIRL. MADNESS!
T Dilla (5 years ago)
Violated
Mia Phillips (5 years ago)
lloooooolllaaaaggggeee
Isis Berry (5 years ago)
Wtf i thought she fell off the stage
vicky sargeant (5 years ago)
Damn that girl was not sexy she was manc!
jalal maache (5 years ago)
disgusting
kiersten aguilera (5 years ago)
She RAPED hm
Mary Aviles (5 years ago)
Wtf was she doin grabbed DAT boi I was like is he ok damnn
Azaria Williams (5 years ago)
THAT HOE RAPED HIM....... SHE IS A SLUT FORREALS.........SHE SCARED THE HE** OUT OF ME SHE DRY HUMPED HIM........ :(
SkraitUp (5 years ago)
WHAT THE FUCK. She was about to fucking crush his dick up. Don grabbed him off on the stage alike she was trying to recruit him as a child soldier. This shit was fucked up.
Mikaela Jamieson (2 years ago)
NattDoesRBLX yes I got imvu
NattDoesRBLX (4 years ago)
You got imvu..
bamboo Panda (5 years ago)
Wtf did I just watch
7Whoisthis (4 years ago)
LMFAO
Christina Knights (5 years ago)
😱😱😱 what the fuck
Clara Diaz De Cerio (5 years ago)
Ceenthia Rossy (5 years ago)
Pwahahahahahaha omg That chiq with a blue hotpant She killed jeeeeez!!!!
R Smith (5 years ago)
Lmfao that lady in the blue shorts was in another video wildin too. Omg that split looked painful.
Francheska Ksd (5 years ago)
Who is the Guy ? :D
youngboi29 (5 years ago)
IT'S CRAZY HOW WE CAN LAUGH AT A WOMAN RAPING A MAN
Dinoman210 (5 years ago)
More like rape...
Dinoman210 (5 years ago)
Woman dancing like they having seizures, brilliant.....
Caz Stringer (5 years ago)
loool she attacked him
Caz Stringer (5 years ago)
he said lay off of baby mothers on stage
TheLady2luv (5 years ago)
4:37 even after she attacked she wanted more lol
trini blazer (5 years ago)
she tried to do a split and failed lol!!!!!
GUTZ sama (5 years ago)
Shes a rapist lmao!!!
jimmy smith (5 years ago)
they all want to be pornstars till death takes hold and they are left with nothing
jimmy smith (5 years ago)
we have descended into the abyss.
payton herndon (5 years ago)
he tried to make a joke and said yo baby mama so fat
Kaleiah Byer (5 years ago)
girl in blue shorts was jus extra and over the top...i give to girl with white shorts she did her thing
Bethany Charles (5 years ago)
Where is this?
Topgun Productions (2 years ago)
Bethany Charles europe
Leldis (5 years ago)
Black Women Degrading Themselves. Why they do that?
Liz Pryor (5 years ago)
That Asian girl was bad as fuck
Shen S (5 years ago)
LMAOOOOOOO The womans heels killed me

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.