HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Crazy Kid

Ultimate Fails Compilation 2017 Haircut & Ironing Fails

290811 ratings | 49275092 views
Young teenage girls Haircuts and Ironing their hairs fails, funny videos. Kids try to make makeup tutorial that gone wrong. Why do kids start with makeup so early nowadays? Watch the original videos in full length: Girl reacts when she burns her ear with hair straightener (Hair tutorial gone wrong) https://www.youtube.com/watch?v=wg5JgzeUTSE I burnt my hair!!!!!!!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=J8rxF3g4HIk Burning My Hair Off -ORIGINAL VIDEO- (Hair Tutorial Gone Wrong) https://www.youtube.com/watch?v=LdVuSvZOqXM Hair Tutorial Gone Wrong (Must Watch) Black Girl Version https://www.youtube.com/watch?v=g80cGD67UXY Haircut Fail Funny https://www.youtube.com/watch?v=svk7-o853nc CUTTING MY OWN HAIR FAIL!!! https://www.youtube.com/watch?v=5_NEOPS6Xso Cutting all my hair off! | The biggest FAIL of 2015 https://www.youtube.com/watch?v=idNsvodkPbw Cutting My Own Hair | Biggest fail of this year https://www.youtube.com/watch?v=SoRpUrk6-VU CUTTING MY HAIR SHORT!! (fail) https://www.youtube.com/watch?v=_2INjnK_2s8 HAIRCUT FAIL! https://www.youtube.com/watch?v=7pRNj90LTI8&index=3&list=PLarTwGUirsjKxrMOxHAJVQonvuWecjtux Shaving one side of my hair off https://www.youtube.com/watch?v=55gODQ8Uji0 Girl cuts off hair on accident https://www.youtube.com/watch?v=ZqVxM880L3w
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (48617)
Kitty Kitty Meow Meow (2 hours ago)
The girl with the corn is a moron! Why wouldn’t she have pulled her hair back? And she could’ve knocked all of her front teeth out! Why are people so stupid? 🇺🇸💋
Ponygirl AJ (2 hours ago)
The girl at 6:04 looks good with her hair like that oof
Brittney Holbron (2 hours ago)
That's what happens when you don't have Polynesian hair lol.
Jasmine Khun (3 hours ago)
This is so funny when kids try to do their hair😂🤣
Luc Punkifysh (3 hours ago)
STUPID GURLS
Sunshine Blast (3 hours ago)
6:51 Godzilla's daughter I don't wanna sound mean Q^Q
Cassidy love (3 hours ago)
That girl with the corn gives me so much anxiety.
William Reeves (3 hours ago)
With the girl who wants to do SEXY beach curls Girl with curls-OF MY FU- Me ps I'm a girl-AY NO IT WILL GROW BACK SO DONT SAY CURSE
It's Crystal (4 hours ago)
2:41 that kid looks like a 6 year old and she took a very VERY small piece of hair and just curled it for Like 70 Seconds
Cassie Paige (4 hours ago)
https://link.dosh.cash/CASSIEH34
Gerolyn Pöth A (4 hours ago)
jajaja 😂😅
Angelina Ism (4 hours ago)
Damn she had to process that lmao.
Larry Moses (5 hours ago)
The third girl oh my OMG it's my hair dumb bitch 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
TheEggHead (5 hours ago)
*This is why you don't play with irons*
Larry Moses (5 hours ago)
Women will do anything for attention anything
Janae Fuller (6 hours ago)
The first girl can actually pull off the short hair look
Edson Santos (6 hours ago)
6:47 kkkkkkkjkkkk
Samantha Nangolo (6 hours ago)
Why am i laughing 😂😂😂
Imagination (7 hours ago)
6:55 is so funny when she scream in slow motion
jeon cocunut (7 hours ago)
What are young children doing these days???
jeon cocunut (7 hours ago)
The girl in 2:52 looks fat lol she seems to young for a curling iron
Erica Shearing (7 hours ago)
3rd girl like it’s a tiny curl such a crybaby
Charlene skye Echum (7 hours ago)
I HATE IT!
Oh, that fourth girl must have gotten in BIG trouble I can’t even imagine
Alondra Aguilar (8 hours ago)
WHY do kids do this *smack the lips* when they do a video
Diana Lowe (9 hours ago)
This is dum because they to dramatic like it you agree
The Sophie Things (9 hours ago)
2:06 okay lady chill it’s just a piece of hair. ;-;
kai ham (9 hours ago)
😱
Joan Pars (9 hours ago)
2:04 seemed fake
Jessy Anahi Delgadillo (10 hours ago)
hey acaso soy la única Mexicana aquí?😒😒😒
Yoanna Gicheva (11 hours ago)
5:27 - that girl looks like curly sue, what's her channel?
elastic heart (12 hours ago)
Why do these people not pay 11 bucks on tuesdays at cost cutters. Really
Anna Katopodi (12 hours ago)
Women are smarter/more mature than men who?😂
Helen Myers (12 hours ago)
What's with the girl who was shaving her head? that didn't look like a fail, she was just being dramatic? i was expecting something to go wrong?
Katerina Veselkova (12 hours ago)
Holky pitomný co blbnou
ALEXIS ROBINSON'S (13 hours ago)
Haha omg
ALEXIS ROBINSON'S (13 hours ago)
Haha omg omg girl
TheRedSpot (13 hours ago)
At 2:05 you can see tittie ooog
targetpro5 (13 hours ago)
8:03
Eleeza Playz (14 hours ago)
2:05 she slapped her bØøS
Indigo Indigo Bae (15 hours ago)
Lolllzzzzzzzz @ the ending.
pretentiousqueer (15 hours ago)
I swear to god the woman at 7:46 was in the purge movies
becca (16 hours ago)
girl at 2:50 was so fake lol
ally sherlock (17 hours ago)
2:07 is me when my mum wanna walk out from the mall .
GamesTube (19 hours ago)
Whaha that last one @ 7:50 had me dead! 🤣🤣
Wifeu Jimin's (20 hours ago)
sksksksk im laughing so hard i rolled outta my bed
Ola JóźwiK (21 hours ago)
Jakie debil.i
Yushamen Thari (21 hours ago)
2:03 best part ... whatta ttz
BobaSloth (22 hours ago)
you dont take 1 strand of hair and curl it. thats so tiny
Amber Clemit (23 hours ago)
These girls shouldn’t go anywhere near hair products...
Jack Foxer (23 hours ago)
5:40 “Hi.”
ㅋㅋㅋㅋㅋ
7:06 I can’t tell if she is laughing or crying?
oxXRockXSugarXxo (1 day ago)
wow, all complete idiots. I cant handle this video
oxXRockXSugarXxo (1 day ago)
The third girl 2:03 was just faking it wtf...its a piece of hair that can be covered by the rest of her hair and its a hella small piece. She wish she went viral, sucks she needs some common sense.. what an IDIOT
oxXRockXSugarXxo (1 day ago)
The second girl is such an Idiot, like how don't you put back your hair at least?! Nawh you just want to be cute biss, now you real cute.
Cassyboo8 (1 day ago)
I wonder why a lot of these girls are having these kind of issues with their hair breaking off. Like is it just because their hair is damaged? Or maybe they're using too small of sections? Faulty iron/curler?
白い星 (1 day ago)
2枚目が割と悲惨だと思う 私なら一生立ち直れない笑笑 髪が生えてきてもあんな過去があったなんて泣ける笑
Reversal Studios (1 day ago)
3rd girl: me when i throw a tantrum
Kait Kat12 (1 day ago)
For the third girl- *warning* shes loud
Kira the cat girl (1 day ago)
5:30 Finn Balor? Does anyone get my reference
Kira the cat girl (1 day ago)
2:04. Physics😏
I feel bad
Wow guys
butter bunny253 (1 day ago)
Some of them were little girls! Watch out for mom 😞
Bluekcfan10 Nichols (1 day ago)
Plug it in
Why was a five year old in access of a curling iorn
TOKYO NHK (1 day ago)
Hard time for Train in Tokyo in Japan https://youtu.be/Tfrbv-xLhG4 https://youtu.be/sqA6X7K6jCE
Isis Barbe (1 day ago)
😲😲😲😲😲😲
Candela Cabello (1 day ago)
Son insoportables las yankies
Emmy Cox (1 day ago)
2:24 Like this is you're wondering "Why the fuck is a little kid doing her hair haha 😂😂😂😄
Emmy Cox (1 day ago)
2:00 wow she really loved that price of hair 😂😂
7:32 reminded me of an old fellow from sc
6:20 i love you right there
TOKYO NHK (1 day ago)
Catherine Ciara Bennett Hard time for Train in Tokyo in Japan https://youtu.be/Tfrbv-xLhG4 https://youtu.be/sqA6X7K6jCE
6:20 you are funny
2:15 I literally cracked up like an egg 😂😂
Emilia Cletti (1 day ago)
Cuando era chiquita agarre las tijeras y me rape el flequillo por que quería revelarme contra mi mamá que me lo cortaba de a prepo y me termino dando la paliza de mi vida
Signe Evenstad (1 day ago)
When i curl my hair this is my nightmare😂
Omg eso siempre pasa
Jose Hernandez (5 hours ago)
*INGLES* *IMMIGRANTE!!!*
Giselle Yanez (1 day ago)
I love stupid ppl 😂💇🏼‍♀️💇🏽‍♀️💇🏻‍♀️
TOKYO NHK (1 day ago)
Giselle Yanez Hard time for Train in Tokyo in Japan https://youtu.be/Tfrbv-xLhG4 https://youtu.be/sqA6X7K6jCE
Tapa Loop (1 day ago)
HAAAAHAAAAAHAA
lil z (1 day ago)
5:43 that girl's face be like omg I'm cutting my hair this is great Then at 5:50 she's like brethren to hard then she's like MAMA WTH she looks like she's 15 and she still say mama lol Also click that button were the hand point down is right there 👇
Jamie Fox (1 day ago)
The third girl them boobs though shaky shaky 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤭🤭🤭🤭🤭🤭😬😬😬😬😬😬😬😬😮😮😮😮😮😮😮😭😭😭😭😭😭😭☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️😡😡😡😡😡😡😡😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
just kylie (1 day ago)
the fist one is like, i didnt want it this short, but she literaly cut it at chin length
Tatum Jackson (1 day ago)
First girl went from cute Ashley to Freddy the school shooter😂😂💀
Dragongirl 126 (1 day ago)
The third girl acted like a total idiot
o om omg om o
Mia Grace Procter (1 day ago)
2:01 has to be fake bc it doesn't take like 10 mins to realise you've burned your hair off
Stephanie Jackson (1 day ago)
That last one, though. 🤣😂💀
Brian De Bradzinar (1 day ago)
2:06 lol
Simona Queen (1 day ago)
Ma andare dal parrucchiere?
Mariah Pack (1 day ago)
It had a prank for the 3rd girl cause one reason she kept looking at the camera, 2nd she was being to dramatic
the Best (1 day ago)
😂😂😂😂😂 6:47 😂😂😂😂😂😂😂😂😂THE MONSTER 😃😃😄😅😅😅😅😄😄😄😄😁😁😁😁😂😃😄😃😂😃😂😂😂😅😂😅😂😅😂😅😂😅😂😅
daria s (1 day ago)
Omg🙈🤣🤣🤣
A part is swedish
I Don’t Care (1 day ago)
This video should be called - almost nine minutes of anxiety
An An Tan (1 day ago)
All stupid
RHN GAMING (1 day ago)
Maybe the girl that using that tool doesn't know how to use that tool. I don't know what is that tool name :v But my mom have that
Jayla (1 day ago)
2:28.. *girl thats an entire comb* 😂
ティンクル (1 day ago)
こわ(´゚ω゚`)
Rolf Lindahl (1 day ago)
Ok on the third One i wouldnt be like her it was like none change...

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.