HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: AMAZING VIDEOS

Body Paint #1

366 ratings | 200809 views
♡Thanks for watching ♡
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (104)
HeatherXBL (23 hours ago)
bra 99% of people here are like 12😅
OBLIVIOUS S (2 days ago)
That's true
YeeT Excerver (2 days ago)
Lol, everyone is saying bad stuff! I don't consider this porn or any stuff like that, I consider this art.
Chassidy Martin (3 days ago)
She looked good without the makeup 😂
Unicorn Craze (2 days ago)
PERVERT
Have some threesome
GNB Studio (7 days ago)
Let's go to toilet.
josephat george (11 days ago)
I can't tolerate it..... Aaaahhh I must eat it
Share Bears (11 days ago)
I'm 9
Pops Ryan (11 days ago)
How not age restricted
Lidia Nuckowska (12 days ago)
their bodys are so nice be proud girls ;.;;
Elite Trikz (14 days ago)
Lowkey was just staring at the tities
I am so bamboozled
general bini (22 days ago)
Am 13 😎
Unicorn Craze (2 days ago)
I'm 8....
virgil thornton (23 days ago)
I would say I'm gay so I can do that job😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁👉👉👉👉👌👌👌👌👉👌👉👉👌👉👌👉👌👉👌👉👌👉👌👉👌👉
Slime Maker (23 days ago)
So tits out didn’t get demonetised and my vid got demonetised becuz I tucked my shirt in my shorts WTF!?!?
Hey! She looks so sexy
William Henry (28 days ago)
Women are so desirable! What a curse for man!
Soleh san (21 days ago)
why?? That's so machist...
zpetar (1 month ago)
This is hilarious. Whole breast is naked but they had to cover nipple with little white square.
rilluma (1 month ago)
lol what the heck is the point of those TINY nipple covering bandaids? :DD
Wimpy KID (1 month ago)
90 degree
reenalparesh prajapati (1 month ago)
Fucking bitches
Ashok Sen (1 month ago)
Very very very sexiest
Android GamerX (1 month ago)
Oh if I did this work my penis will aa boys know only what happens
Fart Person (1 month ago)
I am 9...
Unicorn Craze (2 days ago)
Same I'm also 9...
Edie Barnett (4 days ago)
Fart Person lol I'm 10
Foxy Biatch 38 (4 days ago)
Same gurl or boy i am 9 this is my mum's pic
FELTDATA yt (10 days ago)
U cant be watching this
Josh Dalton (10 days ago)
I am 10
dj bubai mix (1 month ago)
Fhk
bahgat salah (1 month ago)
I bet he's a gay
bahgat salah (1 month ago)
Shit how that guy is calm like that ?
X3R0 125 (1 month ago)
I got a boner
Gabrielle Kircher (3 days ago)
Tmi
Edie Barnett (4 days ago)
Ha lol I can't get one bc one I am not interested in women to I am a girl
qwerty / (23 days ago)
+Nicole Fraser 'ew' get a life gurl
Nicole Fraser (24 days ago)
Ew lol
Addixted (1 month ago)
Yeah
you know who (1 month ago)
This guy must be gay
Chassidy Martin (3 days ago)
Or secretly straight but says he’s gay to see them nips
Bashir Khan (3 days ago)
Hier cutt
Kyle Perry (9 days ago)
Step 1:Pretend you're gay Step 2: Become a body painter Step 3: Profit
El mundo de Mi (11 days ago)
Idk but if he wasnt it will be weird
Ranjana Jain (28 days ago)
Sexy
Alyssa McKee (1 month ago)
Why I’m the heck did they zoom in the butt
Aesthetic x (1 month ago)
Porn *Hub*
Aesthetic x (4 days ago)
Edie Barnett just search about it
Edie Barnett (4 days ago)
Aesthetic x what is that
prankalankin (1 month ago)
i love how the guy didn't have a boner throughout the whole thing. a true soldier
prankalankin XD
AquaM4rine (22 days ago)
​+Ma'iq the liar ​ CandyBonbonFoever MSP When you work in a job line such as body painting you learn to stop giving a shi* unless its and action to make you erect- If is used to PAINTING BODIES - he is a pro at it - he gets used to it. Not all body paint specalists are gay
Ma'iq the liar (1 month ago)
+XO ALYSSA I think pretty much all the guys who do this are, at least they are in the videos
XO ALYSSA (1 month ago)
Hes gay tho
Ryan Cracix (1 month ago)
Thats the best job ever
Damon Copeland (21 days ago)
Weirdo
OSHUN GAMING (1 month ago)
So I can paint my penis and post it on the YouTube and not get banned?
TeamPlay (2 months ago)
why no more pls ahh
Dareh Shipp (2 months ago)
So women can put take over their nipples but we can't put tape on our tip
Bashir Khan (2 days ago)
A
Gälâxŷ Gãmës (1 month ago)
YA NASTY
Alie Howard (1 month ago)
Really shut up that was just gross
Gerard Tre (2 months ago)
Give a like if ur here for the boobs
Ella The Shih Tzu Puppy (2 months ago)
This is so realistic tho
Desrei Camacho (2 months ago)
Dude the boy is short
Desrei Camacho (2 months ago)
The girl looks like a monkey
Tie Bro (1 month ago)
and she smells like one too!
Camilla Laloulu (1 month ago)
whishhhhh oonee
FfloraLexi (2 months ago)
DEMONETIZED!!! Rip my spelling...Dislike this is I spelt that right. Edit: I am NOT stupid I meant to put IF NOT IS. Omg...I didn't want it to come to this, but DOUBLE DISLIKE THIS. I know you can't double dislike just dislike it before I go crazy WHOEVER LIKES THIS COMMENT is weird... :3
yureo (1 month ago)
well i am weird, and i dont know how i came here?!
Xxkitty_gurlx X (2 months ago)
Ewww you could have at least blurred the nipples
Drew A (23 days ago)
Xxwolfy_gurlx X you have then to
GamerLKMC Gameplay (1 month ago)
why you think it's age resticted
Camilla Laloulu (1 month ago)
hehehe
Desrei Camacho (2 months ago)
I think they let the boy do it because he is gay
ABCD mahanta (24 days ago)
🤣🤣🤣🤣
XO ALYSSA (1 month ago)
True
Camilla Laloulu (1 month ago)
aye, im with yu on dis oneeeee
Omega XD (2 months ago)
Eight thoughts
Sammy Brinkman (2 months ago)
YouTube employees are idiots
Azra Taskiran (2 months ago)
Why tf are they dancing though
jamane moye-hill (2 months ago)
I'm a woman but like this is a little bit to much body showing I know she has tape on her boobs I can do that. Lol
Event Channel (3 months ago)
look at the juice boobs
Gregoria Giron (19 days ago)
How old are you 😐
FunOrb 7 (1 month ago)
DiamondIce 321 the Minecraft profile pic, your YouTube videos
DiamondIce 321 (2 months ago)
+BobsKnob 69 (Gasp) How did you know?!
BobsKnob 69 (2 months ago)
I can tell you are 5 years old
DiamondIce 321 (2 months ago)
IKR
Pixelated_chocolate 26 (3 months ago)
how did youtube not ager i cant speel no more im cunfuzzuld
yang karen (8 days ago)
This video should be demonitized
Kyrah’s World (2 months ago)
Because on YouTube u can’t show nipples that’s why there are pads on her nipples
DiamondIce 321 (2 months ago)
If you're for real, I'm disliking. Lol 😆😆😆😆

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.